dijous, 11 de novembre del 2010

Hem d'apostar per empreses amb valor afegit

A Santa Perpètua de Mogoda un creixent nombre d’empreses  han incorporat valors socials i solidaris a la seva activitat, conscients dels beneficis que això aporta
Una crisi sempre es viu malament perquè saps que hi ha moltes persones amb noms i cognoms que ho passen molt malament m’explican en Pedro i Javier.
La responsabilitat social empresarial s’ha anat introduint progressivament . Des de col·laboracions econòmiques amb ONGs, donacions d’aliments fins a la capacitació i inserció laborals de determinats col·lectius, són moltes les maneres d’aplicar aquest concepte des de les empreses.
“Per a nosaltres és una filosofia que ens hem agafat amb entusiasme i que genera sinèrgies  amb els treballadors”, explicant els germans Pérez, propietaris de EUROBRILL, dedicat a Serveis de Neteja. Aquest any l’empresa col·laborarà amb  el Gran Recapte d’Aliments a Santa Perpètua, amb  una aportació de 1000 Kg. d’aliments. Més enllà de la finalitat social, les campanyes lligades a accions solidàries poden servir per crear valor afegit a la nostra marca i la complicitat d’aquestes accions dels nostres treballadors. “És la millor manera que hem trobat per ajudar a la Taula de Control Social de la Crisi i al Banc d’aliments de Barcelona a la seva campanya de recollida d’aliments”.
Gràcies per la vostre col·laboració

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada